(>,0) Welcome to ceritera si amal :) .. Please leave your comment and your link also .. Thanks for watching --> amal laa :)

Buku Rujukan :)

Tajuk Hari Ini xD

January, Seventeenth of Twothousandeleven

Ape yg ad harini ?? Hari sch yg paling BOSAN !!! Asyik fikir prob smalam jea ! Dari mula class start smpai la balik takda yang HAPPY !! Asal la asyik fikir si NINA auwww<3 sorang niyy ! Kenapa laa takboleh stop teringatkan kaw . Padahal aku da boleh mara kau ni sayang.grrrrrrrrrrr ! Tapi kenape aku tak boleh babyy oiyy ! nak taux knape ?? *sebab aku SAYANG gilaa doe sama kaw! Aku taknak la jd coup wawa ! Aku nak kau SORANG sajee biyy !! Memang la wawa tuh comel ! tapi tak secomel kau la NURAIN NINA ((': <3 ! Adoii ! tolong laa ! MERAYU niee ! Jadi cam biasa balik bolehh takk ngex ? PLEASEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!! )':  jangan jadi bodo sangat laa kan ! aku boleh tolong carikkan bf tux wawa laa !! asalkan kau tak jadi se-ngoxngex smalam yea !! ((:

No comments:

Stalker :)