(>,0) Welcome to ceritera si amal :) .. Please leave your comment and your link also .. Thanks for watching --> amal laa :)

Buku Rujukan :)

Tajuk Hari Ini xD

MAHKOTA BUANA

guessd ape mahkota buana ? act name teater yg aku tgah training skarang ! huh .. letih bangad doe ! since 29/1 non-stop training ! location : TAMAN BUDAYA SEREMBAN .. best maaa ! byak benda kitorang study kat sanee .. mostly about life . first day kene makan nasi+telur rebus .ape prasaan kalau disuruh makan cmtoo . but sebab lapar telan sajee lhaa . ramai yg tak makan sbab tak lalu . then day by day makin better . dah makin 'kamcing' gn bebudak STPD . otak tingtong lhaa kau orang ! HAHA ! smalam aku kene marah sebab tak hantar sketches  .sabar jelaa . but yg paling mnyirap dgar critaa ad yg mngutuk student NILAI.huyoo.bnyak brani yaa kauorang. F**K lhaa ..F2F lhaa kawan-2.then ad yg 'suke' aku gn eykaa coup .heboh kat cikgu korang . g mamp lhaa . buat care jantan lhaa.tapayaa dpan aku kau berlagak baik.blakang aku,kau langsi-2 . haha.aku tggu time. n aku sure muke kau akan bertambah comel lotey .tggu tau . ak yg cokia-2 nie dapat byak watak lhaa.tapayah poyo sngat kau senior so kau bagus lhaa . fight lhaa .ad bran .ehem-2 :)) jgan depan-2 tunjuk malu kucing kau . blakang cam ular.lidah bcabang. HAAHAA. sape-2 yg terase uh tobat-2 lhaa .budak-2 lain okegg jea nan kami . so tapayaa na petik-2 name student NILAI lg lhaa. mak bapak kau tak support duit tambang ktm aku lhaa. so tapayaa nak show off sngat lhaa kan . MIDDLE FINGER SAYA MELEKAT DI MUKA AWAK :)

No comments:

Stalker :)