(>,0) Welcome to ceritera si amal :) .. Please leave your comment and your link also .. Thanks for watching --> amal laa :)

Buku Rujukan :)

Tajuk Hari Ini xD

FULLSTOP ~ Nurain Nina

Tamat sudah ceritera bersama Nurain Nina --' ..After 3 weeks akhirnya ditakdirkan berpisah ! bukan tak sayang or what ! jujur ! still sayang dia but tak macam dulu ! dah makin kurang ! hm! aku pilih eykaa jugaa ! even still baru .but da bnyak aku nan eykaa share ! even bg korang 'STILL BARU' but bagi kami pulak mcam sudah lame ! time ngan nina ta penaa dapad camni ! tabanyak yg boleh kitaorang share ! eykaa texting dgan nina .. then nina cakap mcam-2 kat eykaa ! eykaa na nanges tau tak ! sampai haty kau doe ! asal kau nak buad die camuhh . die tasalah kan . die text kau sebab die nak kawan dgan kau ! smalm kau text aku bg mase a week untuk aku solve semua problem ! cmon lhaa .bia aku sttle down sorang boleh . knape perlu kau masuk campur . so .aku da pikir masak-2 .aku pilih NAZATUL SYAFIQAH BT NAZARUDIN ! FULLSTOP . SORRY !!!!!!!!!!

No comments:

Stalker :)