(>,0) Welcome to ceritera si amal :) .. Please leave your comment and your link also .. Thanks for watching --> amal laa :)

Buku Rujukan :)

Tajuk Hari Ini xD

tigapuluhsatu haribulansatu duaribusebelas

:)  heyy ! dah lame tak ber-blogging ! busy lhaa ! ape ad harinie eak ?? HAHA ! dapat coup baru :) hers name NAZATUL SYAFIQAH NAZARUDIN ! auwww <3 taknak tanye mane pergi nina yg aku banggakan dulu?
HAHA ! die dah hanyut kt A ! bialhaa dia ! jalan die ! die yg pilih nak break ! yg si eykaa nie pulak ! aku meet die time training teater kat Taman Budaya (29.01.11)! study kt PD High School ! auww ! die comell sangadd doe ! hari first brani kan diri mintak phone number die ! but cam sombong jea.:) ! cara terbaik ambil kertas and pen,tulis nombor aku n bagi dia time puppet show! mule-2 dia nak buang tau nom aku(sampai haty) but die cakap cm serba salah ! then start malam tuh kitorang start lhaa bertexting :) esok plak(30.01.11) ! abis teater berjalan-2 dkat term ! g makan-2,jalan-2 ! best sangad! then time nak balik dea cium tangan aku !auwww :) esok nya pepagy buta declare coup sama dia ! dia trima aku beb ! auwww YES !!! HAHAHA ! smlam(01.02.11) g date sama dia ! grr ! sumpaa best ! g makan-2,jalan-2 sambil pegang tangan ! story bout hal dulu-2.share pndapat.. auwww <3 sumpaa best ! sriez SAYANG same kau eykaa <3 <3 <3 lovvvee yaaa :)

No comments:

Stalker :)