(>,0) Welcome to ceritera si amal :) .. Please leave your comment and your link also .. Thanks for watching --> amal laa :)

Buku Rujukan :)

Tajuk Hari Ini xD

♥Birthday Boy♥


♥♥♥♥ Apasal happy sangad nie ? Ofcourse lhaa..Today birthday saya.HAHA.Time tgaa lepak tiba-2 dapat call.capital 'N' call saya.(suka,suka,suka) :D ..
Dia wish sebab takut tertido ! Then time tgah oncall,tiba-2 ad incoming call (aishah razali).
Dia suruh temankan dia sampai tidur(kononnya)..But dia buad suprise.You know what.Dia nyanyikan lagu HAPPY BIRTHDAY sambil main keyboard.OMG.nak nanges :') 
 First dalam hidup memb buad camtuh.Then melalak dgan dia nyanyi mcam-2 (london bridge,old mc donald,twinkle-2) huhhh.byak lhaa,sampai saked tekak saya :D
Then dia suruh saya nyanyi lagu untuk dia.Dia taktau tekak nie dah injured.Dia tanye camne nak cepad tidur.Saya pun suruh lhaa dia kira satu kambing,dua kambing..
Disebabkn  ngantuk dia try lha smpai angka 40 ++.HAHA.Dah habis cakap.Oncall pulaa gn capital 'E',capital 'I' n sumea lhaa..
Sampai saked telinga nih duk melayan karenah dorang yg menggila di pagi butaa tuh...Bilaa pagi jea,terus siap-2.nak oudd mmeyhh.first engad nak celebrate kat PD.But ramai ajak kat Seremban saja.So ikodd saja lhaa kann..
Macam byasee telan roti canai gn teh tarik then baru lhaa gerak.Tggu train lhaa pulak yg buad lemah semngat nie..HAHA
Sampai Term jadi orang gilaa sorang-2.Habis setiap inci Term tuh saya ukur.HAHA
Tggu si 'E' nie punyaa lhaa lame..Dia g bawak myraa n lyahana pulaa.takesaa lhaa.buleh juga lha menggila.HAHA
Dah g makan sumea.Lepak kat term balik. 'E' bagi bear yg comel.But yg spoilkan habis.Dia pulangkan sumea barang-2 aku.
Sabar jelhaa.Hm.Lupekan sal nie..Go to the next..
Tunggu bus nak ke JJS2 cam bodoh..Hish.dari kul 1.kul 3.15 baru ad bus..
Sampai JJS2 lepak dgan budak-2 PD.HAHA.gilaa habes lhaa kauorang..
Sampai petang then balikk rumahh....
Malam jea g sumbat perut lagi(padahal baru lepas makan) HAHA
Aku telan jea sumea..Dah malam pun ade jugaa yang wish..
Sampai penuh inbox nie..Grrr..sabar jelhaa kan.
so sampai sini je lhaa.Talarat nak merepek panjang-2....Beiboiiiii♥

*Rabu lepak pavii yaooooooo :)

No comments:

Stalker :)