(>,0) Welcome to ceritera si amal :) .. Please leave your comment and your link also .. Thanks for watching --> amal laa :)

Buku Rujukan :)

Tajuk Hari Ini xD

march sixteen twothousandeleven :(

sumpaa wea.aku engat harini bahagia  lhaa kan.rupanyaa tak jugaa..wawa sorangg jea layan aku harini !
thanks wawa :) beriya-2 lhaa tggu saat nie nak meet..dia boleh buad bodoh jea..
GOSH.apa salah aku sampai dia jadi camni.terkilan baca blogg dia. =.=; ..
firstly g makan kad kedai.mula-2 dia cakap nak mkan.then tiba-2 takda selera
dah makan sumea g lhaa jalan-2 sampai tasek.
kat tasek lagii lhaa ilang mood dia bila aku asek guraw nan wawa.
aku bukan ape.bila aku tegur dia.dia buad taktau jea.salah sape pulaa kan,
aku g sanee bukan nak meet wawa sorang jea.
then smlam punya lhaa janji nak snap pict same-2 cam nana aww buad bagai.mane pergi semua tuhh ??
hilang camtuh jea..
dah melalak bagai..dia still camtuh lagi-2 bila tgok barang-2 capital E. pikir aku saja-2 nak bawak barang-2 tuh kea..
hm.. so sadd :(
time lepak-2 pun bukan dia nak layan aku.wawa sorangg jea lhaa melayan aku..
aku cam cakap gan tunggul jea..
dia diam then pandang aku --'
hishh....sabar je lhaa, bfore nak balik dia moody lagii lhaa menggilaa.
aku cakap gan wawa jea...
dia cakap nak bagi aku present..mana awakk ? :(
time aku nak gerak dia tanak temankan.'naseb baik ade wawa lagii..
dia lhaa yang dok temankan akuu.
then wawa bagi rantai F dia. :') asal lhaa kau sangadd baekk..thanks lhaa sangad-2 yea.aku akan simpan rantai kau nie sampai bila-2 :)


ape-2 pun thanks untuk harini yea kauorang.miss sangad-2.next time hang same-2 lagi yaa....

No comments:

Stalker :)