(>,0) Welcome to ceritera si amal :) .. Please leave your comment and your link also .. Thanks for watching --> amal laa :)

Buku Rujukan :)

Tajuk Hari Ini xD

Aburrido :)

*Aburrido = Bosan :D

Wah-2, Da takda kerja camni lhaa jadinya .Dah hilang idea .Taktau nak text sapa .
Asal weekend jea . Berterabur otak cari benda nak buad xD
Weh. Tolong lhaa bagi idea apa nak buad..HAHA(first time merayu) :)bukan apa. Isnin,Selasa,Rabu malam dah start tuition. Mana tak sempit-nya.
Balik sch taktau na buad ape. Jalan penyelesaian amik klas tuition.SPM dah nak dekad plak.. :S
Sabooee jelhaa..Time kat sch taknak blajar .Sampai dah membebel lhaa Pn Rosiah nie.Sbab ape?
Sbab aku asyik skip class waktu akhir. Doe ! Sumpaa bosan. Lagi-2 bila si anak sotong uh. Asyik aku jer yg dia nak cari point.
Budak lain fly takesaa lhaa plak, Adess,kalau hari-2 dia bagi aku pocketmoney syok lhaa jugaa.
Takda hal lhaa kalau kau nak membebel berjuta jam pun wahai ms. H..
Bila da jadi bujang balik nie,, Rase bosan jgan cakap lhaa kan cmana.
''Taknak usha awek baru ke mal?''..sumpaa muak dngar soalan nie..
Weh..aku na coup dgan mak kau boleh .Akak kau ker. Cun jugaa :)
Bila baru nak knal someone nie .Dah ad yg tawarkan diri jadi 'BARUA'
Apahal lhaa.camni punyaa mnusia pun ad lagi eak kat Malaysia nie.
Kawan makan kawan. HAHA. jangan cakap lhaa kan..jemu dah aku dgr cakap pasal orang tuh.
melalut bnyak-2.Perut da start ber-jamming..
Makan time.Nak makan sekali ? boleh ! beli sendiri okay XD ..

No comments:

Stalker :)