(>,0) Welcome to ceritera si amal :) .. Please leave your comment and your link also .. Thanks for watching --> amal laa :)

Buku Rujukan :)

Tajuk Hari Ini xD

anisah atirah :')


Cerita apa pulhaa nie ! Okay.Meh aku storyy :) Dia nie aku kenal kat tuition . Baru sangad-2 lhaa kan.
Dia ni kira admire dkat memb aku(percaya bila aku baca text yg dia hntar) .Okay lhaa. Then bila aku baru register kat tuition masuk lhaa kelas 1.jumpa lhaa dgan budak nie .First day memang lhaa tak bertegur sebab taksemua yg aku kenal.Just ada dua tiga orang je lhaa yang aku kenal.

Masuk second day(hari selasa).Agak lambat lhaa bagi seorang PELAJAR baru masuk ke kelas.Then duk lhaa bertekak dengan AISHAH RAZALI ataupun nickname die 'echaa'..
Bila aku sebuk duk panggil echaa nie.Budak nie asyik pandang(dia ingad aku panggil dia) :D
kesian jugaa sebab bnyak kali dia pndang tapi aku duk cakap dgan orang lain.HAHA
last-2 baru aku tahu ramai budak yg panggil makcik anisah atirah nie 'chaa'
kan dekat-2 dgan 'echaa'..
then aku minta number dia kat sorang budak nie.
na minta sendiri tapi tanampak dia(mungkin balik awal)
lepastu,balik -2 jea aku terus text dia.
dia busy time tuh tgah buad hw bio.
tunggu dia punya text cam tunggu kucing bertanduk
so.aku pun call lhaa dia.
borak-2 macam orang gila.
then aku wish lhaa nite bagai bila dia suruh aku tidur !

esok tuh aku text dia
(dia takreply) .. malam aku text dia kata busy !
terima lagi..
blablabla.pendekkan cerita baru aku tahu dia takreply text aku.tak angkat call aku sebab dia pikir
aku ad niat lain(kodd) sebab masa wish tuh mungkin ad terkeluar perkataan syg or yg sewaktu dgannya (kodd)
punyaa lhaa aku minta maaf kat dia.tapi dia ??
maraa lagi koed dgan aku.
dalam class tadi pun dia mcam..hmmm.
takdapat nak jawab.
bila text..fuhh..mimpi je lhaa,

apa-2 pun.
post menatang nie sebab NAK MINTA MAAF DKAT AWAK YEA CIK ANISAH ATIRAH ! SAYA BUKAN SENGAJA ! ok.friend???????
hope sangad lepasnie boleh contact lagi macam biasa.. :')
janagan marah i lagi dah ea..SORRRRRYYYYY :)


ikhlas dari MOHD AKMAL AIDIL :')

No comments:

Stalker :)